KIDS & STORIES ‘Cinderella’

Una Ventafocs molt particular necessitarà la vostra ajuda per explicar la seva història. Música, ball i dues germanastres súper divertides que et faran riure de valent. Un conte per a petits i grans amb tots els ingredients del clàssic però amb una visió nova que ens recordarà que la màgia existeix i els somnis es poden complir.

“KIDS & STORIES” EL PROJECTE DEL PRINCIPAL QUE PROPOSA TEATRE EN ANGLÈS PER A NENS A L’HALL DEL TEATRE.
El Principal transforma el Hall del Teatre en un nou espai d’exhibició on els nens es puguin divertir i aprendre anglès.
Els contes tradicionals han estat sempre una eina fantàstica per a l’educació en valors i recupera la màgia de les històries de sempre i ofereix un pla irresistible perquè els més petits en gaudeixin a través dels contes en anglès i en un espai exclusivament transformat per a ells. El Hall del principal es converteix en “Kids & Stories”, un espai per somiar, un lloc per aprendre.
  • Interpretat per Eva Mataix
FUNCIONS
dissabte 15 març / 12:00 h
DURADA
40′ aproximadament
PREU

Entrada única: 5 €

EDAT RECOMANADADe 3 a 10 anys
IDIOMAAnglès